Functiebeschrijving
Als onze Customer Delight Specialist speel je een belangrijke rol van begin tot eind.
- Je organiseert en bereidt de praktische aspecten van de onboarding van leden voor.
- Al snel na hun ontmoeting met u weten leden dat als u er bent, ze gerust kunnen zijn. Uw aandacht voor detail wordt door hen zeer gewaardeerd.
- Je zorgt ervoor dat leden zich begrepen voelen vanaf het moment dat ze met u in contact komen.
- Je bent een warm aanspreekpunt voor alle leden; vriendelijk, verzorgd en beleefd.
- Je helpt leden met hun vragen, verzoeken of problemen door de juiste informatie en context aan onze hackers te geven zodat zij op hun beurt actie kunnen ondernemen.
- Je volgt openstaande punten op zodat we steeds een professionele indruk nalaten.
- Je denkt na over hoe we van elk contact een aangename samenwerking kunnen maken.
- Je bent niet bang om om ideeën te delen of het uit te spreken als we niet op ons best zijn.
Jouw profiel
- Je hebt een aantal jaar ervaring in een klantgerichte rol.
- Je hebt sterke interpersoonlijke vaardigheden en u bent communicatief sterk.
- Je kan anticiperen op de behoeften van de klant en kan de verwachtingen overtreffen.
- Je bent stressbestendig.
- Je bent een teamplayer.
- Je draagt bij aan het merk Cyberwolf door kwaliteit boven kwantiteit te verkiezen
- Je neemt verantwoordelijkheid en bent trots op uw werk.
- Ervaring in de luxe of premium service industrie is mooi meegenomen.
- Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands of Frans.
Aanbod
- We zorgen ervoor dat je alles krijgt wat je nodig hebt om de beste service te verlenen.
- Jouw ideeën zijn van belang! Er zal naar je geluisterd worden en de impact zal groot zijn.
- We verwachten dat je ambassadeur bent van het Cyberwolf-merk.
- Je zal delen in het respect, de waardering en dankbaarheid van ons team en onze klanten.