Home > Office Administrator
US - Raleigh

Office Administrator

Functiebeschrijving

  • Nauw samenwerken met de COO en de CEO bij het beheer van de administratie/operations om de efficiëntie en de naleving van het bedrijfsbeleid te garanderen.
  • Monitoren, beheren en onderhouden van externe verkopers/consultants om ervoor te zorgen dat de dienstverlening en prestatienormen aan de verwachtingen voldoen.
  • Verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor; bijhouden en bestellen van kantoorbenodigdheden
  • Coördineren van alle aspecten van financiële operaties; beheren van het volledige afsluitingsproces, beheren van de jaarlijkse audit en relaties met de auditor, en beheren van het begrotingsproces.
  • Toezien op HR-activiteiten (Human Resources), salarisadministratie, naleving van arbeidsvoorwaarden en systeembeheer
  • Onderhouden van contracten en nauw samenwerken met externe juridische adviseurs voor aanverwante activiteiten.

 

Jouw profiel

  • Bachelor of vergelijkbare ervaring vereist; bedrijfskunde, boekhouding of aanverwante disciplines.  CPA een pluspunt!
  • Minimaal 6 jaar ervaring in een vergelijkbare rol 
  • Bedreven in MS Office en Office Management Software (ERP); Ervaring met Netsuite? Dan heb je een streepje voor!
  • Strategisch denkvermogen met nog steeds het vermogen om je mouwen op te rollen.
  • Mogelijkheid om samen te werken met bedrijven en belanghebbenden in de hele organisatie
  • Diepgaande kennis van diverse bedrijfsfuncties (financiën, juridisch, operations, administratie).
  • Je bent energiek en een self-learner die het team altijd geïnspireerd houdt
  • Je bent down-to-earth, uiterst professioneel maar je draagt ook graag bij tot de fun factor op kantoor
  • Grote aandacht voor detail