Home > Blog & nieuws > Topman Accenture wordt nieuwe voorzitter van spotit’s Raad van Advies

Topman Accenture wordt nieuwe voorzitter van spotit’s Raad van Advies

Deze week verwelkomt spotit Jo Deblaere als nieuwe voorzitter van de Raad van Advies. Spotit kijkt alvast uit naar de samenwerking en vertrouwt op zijn jarenlange ervaring en expertise als Chief Operating Officer binnen een boeiende wereld van snelgroeiende bedrijven.

 

Na een jaarlijkse groei binnen België mikt spotit nu zijn pijlen op de Noord-Amerikaanse markt. De Raad van Advies, binnenkort onder leiding van Jo Deblaere, zal spotit ondersteunen in het verder ontwikkelen van hun managed services.

 

Spotit ziet heel wat raakvlakken met Jo’s carrière en persoonlijke interesses. Jo is een echte one-company man die 38 jaar geleden bij Accenture startte als jonge kerel, en sindsdien tal van projecten succesvol afrondde. Van outsourcing tot consultancy, van Amerika tot Japan. Hij kent de wereld als zijn broekzak en stortte zich steeds vol overgave op elke nieuwe uitdaging die zijn pad opkwam. Jo kondigde recent zijn pensioen aan, maar is er nog niet klaar voor om het werk helemaal neer te leggen.

 

Vanaf 15 februari gaat Jo zijn expertise inzetten als voorzitter van de Raad van Advies van spotit. Een organisatie die helemaal in zijn straatje past. ‘Ik heb de afgelopen jaren de wereld rondgereisd voor mijn werk. Ik verlang ernaar om aan de slag te gaan met een Belgisch team, dat stilaan de vleugels wil uitslaan over de grenzen heen. Spotit is een interessant bedrijf, in het bezit van alle nodige ingrediënten voor verder succes. Ik ben gecharmeerd door hun focus en de heldere toekomstvisie van de owners.’

 

Jürgen Verniest, de CEO van spotit, vult aan: ‘We kijken enorm uit naar de samenwerking. Jo heeft jarenlang leading-edge bedrijven geholpen duurzaam te groeien, zowel binnen België als in het buitenland. Hij heeft, net zoals ons, een passie voor digitalisering en verbreding van state-of-the-art diensten. Spotit wil het komende jaar graag de managed services aanbieden aan onze internationale klanten, in eerste instantie in de USA.’

 

Jo detecteert bij spotit drie belangrijke hoekstenen voor succes. ‘Spotit hanteert het juiste platform, ze hebben een frisse aanpak om de business verder te ontwikkelen op basis van een eerlijke doorlichting en een luisterend oor bij de klant, en ze snappen dat talent schaars is op de arbeidsmarkt. Hun approach om mensen te vormen via de spotit Academy en persoonlijke ontwikkelingstrajecten werpt ongetwijfeld zijn vruchten af. Ik kijk ernaar uit om met mijn bijdragen hen te helpen te accelereren.’